Studeren aan Gallaudet University - Reisverslagen van Marlies Brokking - WaarBenJij.nu Studeren aan Gallaudet University - Reisverslagen van Marlies Brokking - WaarBenJij.nu

Studeren aan Gallaudet University

Van augustus 2014 tot en met mei 2015 ga ik vakken volgen bij Gallaudet University te Verenigde Staten. Gallaudet University is de enige dove universiteit ter wereld! Daar komen ongeveer 1000 studenten uit diverse landen studeren. Het lijkt me een verrijkende ervaring voor mijn Engelse taalvaardigheden en mijn persoonlijke ontwikkeling om met andere studenten uit andere landen en culturen om te gaan.

Recente Reisverslagen:

05 April 2015

Spring semester

09 Januari 2015

Vakantie!!

17 November 2014

Van alles: activiteiten en school

21 September 2014

Eerste lesweek

19 September 2014

Introductieweek Gallaudet University
Marlies

Van augustus 2014 tot en met mei 2015 ga ik vakken volgen bij Gallaudet University te Verenigde Staten. Gallaudet University is de enige dove universiteit ter wereld! Daar komen ongeveer 1000 studenten uit diverse landen studeren. Het lijkt me een verrijkende ervaring voor mijn Engelse taalvaardigheden en mijn persoonlijke ontwikkeling om met andere studenten uit andere landen en culturen om te gaan.

Actief sinds 11 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7283

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 15 Mei 2015

Studeren aan Gallaudet University

Landen bezocht: