Vakantie!! - Reisverslag uit Bethesda, Verenigde Staten van Marlies Brokking - WaarBenJij.nu Vakantie!! - Reisverslag uit Bethesda, Verenigde Staten van Marlies Brokking - WaarBenJij.nu

Vakantie!!

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

09 Januari 2015 | Verenigde Staten, Bethesda

Hallo lieve mensen,

Allereerst, iedereen een gezegende 2015 toegewenst!
Hopelijk hebben jullie allemaal fijne kerstdagen en goede jaarwisseling gehad. In de kerstvakantie was Paulus 2 weken hier. Het was een geweldig tijd, ook met z’n allen met oom/tante en neefje van Paulus. Daarnaast heeft Paulus mij op 21 december ten huwelijk gevraagd! Op die dag waren we precies 3 jaar samen. Wij zijn dus verloofd:)

Momenteel heb ik 4 weken vakantie op zitten. Gelukkig heb ik het eerste semester met mooi resultaten mogen afsluiten! Nog 1.5 week vakantie, dan begint het tweede semester alweer! Maar eerst ga ik lekker tussenuit. Morgen ga ik 5 dagen naar New York en daarna 3 dagen naar Niagara watervallen bij de grens tussen VS en Canada. Ik heb al veel zin in om eindelijk bekende bezienswaardigheden in het echt te zien! Hoewel ik ben benieuwd hoe het toegaat met het weer en temperatuur. Afgelopen dinsdag heeft het hier gesneeuwd. En afgelopen dagen was de temperatuur tussen –14 en -6 graden, brrr... Na een uurtje buiten, is mijn neus al bevroren;) In New York en Niagara watervallen probeer ik gewoon zoveel mogelijk binnen gebouwen/musea te blijven..:)

  • 10 Januari 2015 - 11:33

    Delina Bijlenga:

    Hoi Marlies,

    Zo wat lekker, een lange vakantie!
    Geniet van je tijd in New York en bij de Niagara watervallen!
    Sterkte met de kou! Hier is het buiten rond 10 graden.
    Wel hoop ik dat hier gauw weer sneeuw gaat vallen. Dan kan ik weer een sneeuwpop maken;)
    De laatste was in 2010.

    Fijn dat je het eerste semester goed hebt kunnen afsluiten.
    Succes met het tweede! Je kunt het!

    Liefs Delina

  • 10 Januari 2015 - 12:26

    Truus Van Vliet:

    Hoi Marlies

    Bedankt nieuws mail ontvangen.
    Ja ik weet New York altijd erg koud weer. Doordat nieuws krant ik las.
    Ja hier nog iets hoger temperatuur dan normaal temperatuur.
    Zo is weer van Nederland.

    Zo fijn eerste semester goed gehaald en veel sterkste met tweede semester verder gaat!

    Gezegende je verder studie en ook samen Paulus toegewenste toe!

    Lieve groeten van ons Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Van augustus 2014 tot en met mei 2015 ga ik vakken volgen bij Gallaudet University te Verenigde Staten. Gallaudet University is de enige dove universiteit ter wereld! Daar komen ongeveer 1000 studenten uit diverse landen studeren. Het lijkt me een verrijkende ervaring voor mijn Engelse taalvaardigheden en mijn persoonlijke ontwikkeling om met andere studenten uit andere landen en culturen om te gaan.

Actief sinds 11 Aug. 2014
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 7274

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 15 Mei 2015

Studeren aan Gallaudet University

Landen bezocht: